سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
دریــــــــــــــــــا دلــــــــــــــــــــا ن
 
 
رحمت خدا، حاملان قرآن را فرا گرفته استو آنان به نور خداوند ـ عزّوجلّ ـ پوشیده شده اند. ای حاملان قرآن ! با بزرگداشتِ کتابش با خدا دوستی کنید، تا شما را بیشتردوست بدارد و شما را محبوب خلقش گرداند. [رسول خدا صلی الله علیه و آله] 
»» نظر لطف آقا

 

با دوستی در مکه قدم می زدیم او گریه می کرد فهمیدم خبری هست پرسیدم چه شده است گفت دیروز دعای ندبه می خواندیم دعای ندبه ما به اینجا رسید که ای امام زمان نمی دانم در کدام سرزمین اقامت داری ؟ آیا در سرزمین رضوی هستی یا در جایی دیگر ؟ وقتی به این فراض دعا رسیدیم نتوانستیم از آن بگذریم چنر بار آن را خواندیم . خواندیم و گریستیم . خواندیم و اشک ریختیم مداح هم نتوانست از این بگذرد شب شد خوابیدم در خواب حضرت ولی عصر را دیدم عرض کردم آقا چرا به ما بی لطفی ؟ چرا به ما نظر نمی کنی؟ فرمود از کجا معلوم که به شما بی لطفم عرض کردم شما با ما تماس نمی گیرید فرمود امروز در زیر چادر شما بودم وقتی دعای ندبه می خواندید و به این جمله رسیدید من آنجا بودم تازه فهمیدم چه خبر شده بود خیلی عجیب بود . آن حالتی که ما داشتیم ناشی از حضور خود آقا بوده است نظر لطف آقا بوده است.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دریا ( جمعه 85/4/16 :: ساعت 7:9 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

به هم ریخته ام...
دیدیم آنچه را که فقط می شنیدیم !!!!!!!
خانم فاطمه زهرا (س) از کلام رهبری ...
دریادلـــــــــــــــــــــان عاشق
گمنام ...
کاش دیر بیدار نشویم...
راه روشن است
پیام
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 6
>> مجموع بازدیدها: 117651
» درباره من «

دریــــــــــــــــــا دلــــــــــــــــــــا ن

» آرشیو مطالب «
یادی از قبل
یادی از قبل
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

» صفحات اختصاصی «

» لوگوی لینک دوستان «


» وضعیت من در یاهو «
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ «

» طراح قالب «