سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
دریــــــــــــــــــا دلــــــــــــــــــــا ن
 
 
اندیشه آینه‏اى است تابناک ، و پند روزانه ترساننده‏اى از غل و غش پاک ، و تو را در ادب کردن نفس بس که دورى کنى از آنچه نپسندى از دیگر کس . [نهج البلاغه] 
»» دریادلـــــــــــــــــــــان عاشق

سلام ای فرشتگان خدا بر روی زمین سلام ای دریادلان عاشق سلام ای شهیدان خدایی
...........
کاش می شد من هم باشم ، با آن روزها با آن لحضه ها با آن یاران با آن لحضه های سخت
جدایی با آن لحضه های وصل با آن لحضه های عاشقی با آن لحضه های سبز بودن
............
اما حضور در این لحضه های عاشقی برای من ای کاش است چون آن روزها من طفلی بیش
نبودم
...........
آری من کوچک بودم آن روزها ، روزهای که مادرم با قدم های پر صلابت پدر را بدرقه می
کرد و آن هنگام که دیگر سایه ای از پدر دیده نمی شد آن قدم ها سست می گشت و به زمین می خورد و چشمه ی از اشکهای مادر به راه می افتاد
...........
آری من کوچک بودم آن روزها که مادرم در تنهایی خویش فرو می رفت و شاید آن لحضه ،
آن لحضه های تنهایی تمام فکرش این بود که شاید این دیدار ، دیدار آخرش باشد ، خدا
می داند خدا...
...........
آری من کوچک بودم آن روزها که پدر پا بر روی دلش می گذاشت و به سوی راهی می رفت که
شاید در آن برگشتی نبود
...........
آری من کوچک بودم آن روزهایی که یاران، عاشقان گرداگرد همدیگر با دشمنان پیکار می
کردند
...........
آری من کوچک بودم آن روزها، روزهایی که مردان خدا یکی پس از دیگری پرپر می شدند
...........
آری من کوچک بودم آن لحضه های تلخ جدایی ، آن لحضه های شیرین وصل
...........
آری برادران شهیدم ما همان کودکان هستیم همان کودکان در آغوش مادر همان کودکانی که
امروز از خدا می خواهند کاش با شما بودند کاش در کنار شما می جنگیدند کاش با شما
پرواز می کردند
...........
برادرانم آیا میدانید چه مسئولیت بزرگی رابر دوش ما محول کردید؟؟
...........
آیا می دانید زندگی کردن و انسان بودن در آخرالزمان چقدرسخت است ؟؟
...........
 آیا میدانید دشمنان فعلی ما  زمانی دوستان ما بودند  ؟؟
...........
آیا میدانید یکی از دعاهای ما این است که خدایا تو ما را در برابر دوستانمان محافظت فرما ما از پس دشمنانمان بر می آییم !!!
...........
آیا این درست است خودتان به بهشت بروید و ما را در این زمان که تشخیص حق از باطل
سخت است تنها بگذارید ؟؟!!!
...........
برادران شهیدم ما صبر می کنیم استقامت می کنیم و به مولا علی (ع) و به لطف خدا از اهل کوفه نخواهیم بود ودر هر شرایطی مولایمان ، رهبرمان (روحی له الفدا ) را تنها نمی گذارم و تا انقلاب مهدی پشتیبان این رهبر خواهیم بود.
...........
برادران شهیدم آری ما همان بچه های کوچک هستیم همان بچه های که خیلی ها میگویند نسل شما را نمی فهمیم
...........
برادران شهیدم برای ما دعا کنید دست ما را بگیرید و از خداوند بخواهید ما هم لایق شهادت شویم انشا الله.... 
...........





نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دریا ( یکشنبه 88/7/5 :: ساعت 10:59 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

به هم ریخته ام...
دیدیم آنچه را که فقط می شنیدیم !!!!!!!
خانم فاطمه زهرا (س) از کلام رهبری ...
دریادلـــــــــــــــــــــان عاشق
گمنام ...
کاش دیر بیدار نشویم...
راه روشن است
پیام
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 17
>> بازدید دیروز: 4
>> مجموع بازدیدها: 117334
» درباره من «

دریــــــــــــــــــا دلــــــــــــــــــــا ن

» آرشیو مطالب «
یادی از قبل
یادی از قبل
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

» صفحات اختصاصی «

» لوگوی لینک دوستان «


» وضعیت من در یاهو «
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ «

» طراح قالب «