سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 
دریــــــــــــــــــا دلــــــــــــــــــــا ن
 
 
ستم راندن بر بندگان بدترین توشه است براى آن جهان . [نهج البلاغه] 
»» شهادت نرد بان آسمان بود

شهادت نردبان  آسمان  بود                   شهادت آسمان را نردبان بود

چرا برداشتند  این  نردبان  را                    چرا  بستند   راه  آسمان  را

مرا پایی به دست نردبان بود                  مرا دستی ز بام  آسمان  بود

                                         شهید 

تو بالا رفته ی من در زمینم                     برادر   روسیاهم   شرمگینم

من آخر طاقت ماندن ندارم                    خدایا تاب جان کندن ندارم

دلم تا چند با رب خسته باشد                  در لطف تو تا کی بسته باشد

بیا باز امشب ای دل در بکوبیم                بیا این بار محکمتر بکوبیم

بکوب ای دل مشو نومید از این در            بکوب ای دل هزاران بار دیگر

 

دیگه نمی تونم ادامه بدم...

یا علی



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دریا ( شنبه 85/3/6 :: ساعت 1:55 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

به هم ریخته ام...
دیدیم آنچه را که فقط می شنیدیم !!!!!!!
خانم فاطمه زهرا (س) از کلام رهبری ...
دریادلـــــــــــــــــــــان عاشق
گمنام ...
کاش دیر بیدار نشویم...
راه روشن است
پیام
[عناوین آرشیوشده]
 

>> بازدید امروز: 12
>> بازدید دیروز: 18
>> مجموع بازدیدها: 117347
» درباره من «

دریــــــــــــــــــا دلــــــــــــــــــــا ن

» آرشیو مطالب «
یادی از قبل
یادی از قبل
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386
زمستان 1385

» لوگوی وبلاگ «


» لینک دوستان «

» صفحات اختصاصی «

» لوگوی لینک دوستان «


» وضعیت من در یاهو «
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ «

» طراح قالب «